Uploaded July 28, 2018

Recorded July 2018

2.6
5.2

near Arànser, Catalunya (España)

L'última setmana de juliol ens hem anat a fer la travessa dels ESTANYS AMAGATS. L'hem començat pel Refugi de Cap de Rec, i aquest es l'ordre i el resum de les etapes que hem fet:

1ª Etapa 16,70 Km. - Refugi de Cap de Rec - Refugi de Cal Pere Sidró
2ª Etapa 12,68 Km. - Refugi de Cal Pere Sidró - Refugi de Malniu
3ª Etapa 15,20 Km. - Refugi de Malniu - Refugi de l'Illa
4ª Etapa 13,45 Km. - Refugi de l'Illa - Refugi dels Estanys de la Pera
5ª Etapa 13,80 Km. - Refugi dels Estanys de la Pera - Refugi de Cap de Rec

Petit comentari de la 1ª Etapa, a la que correspon aquest track:

Sortim del Refugi de Cap de Rec i per entre boscos i prats, anem baixant cap a Viliella, passat aquest poblet, girem a l'esquerra planejant per un camí que va a buscar el Riu de la Llosa, que creuem per un pont en un indret espectacular. Cal pujar a l'esquerra uns metres fins als peus de les ruïnes del Molí i de l'impressionant salt d'aigua. Seguim fins a Coborriu de la Llosa, passem pel costat del mas de la Bastida i arribem a Talltendre, al Refugi de Cal Pere Sidró.

Fàcil i agradable recorregut, que transcorre majoritàriament entre boscos i prats. Tot just passar el llogaret de Coborriu de la Llosa hi ha una font al costat del camí.

Al fer els comentaris corresponents al track de la 5ª Etapa, he afegit unes dades generals sobre l'orientació i les diferents senyalitzacions que es van trobant en tota la travessa, així com també les dades totals de la mateixa.

07 Arribant a Talltendre

01 Refugi de Cap de Rec

05 Coborriu de la Llosa

Waterfall

04 Molí del Salt (Riu de la Llosa)

• Photo of pujantmuntanyes

pujantmuntanyes Jul 21, 2019

Vam fer aquesta ruta, sent aquesta l etapa 5. Sort del track perquè no està pràcticament senyalitzada. Li faltsrien marques a aquesta ruta i promocionar-la, que és ben bonica.