Uploaded November 24, 2020

Recorded November 2020

1.0
2.0

near El Papiol, Catalunya (España)

Tranquil·la ruta que ens permet fer el cim del Puig Madrona un dels 100Cims de la FEEC.
La major part del recorregut, tant a la pujada com a la baixada, es transita seguint dos bonics i solitaris senders.
Començarem visitant "Les Escletxes". Unes esquerdes naturals obertes en la roca calcària de l'edat del miocè, fa 20 milions d'anys, que s'han format per l'assentament damunt un terreny argilós i estovat per filtracions naturals.
Tenien renom internacional, però foren gairebé destruïdes els anys cinquanta, en fer ciment de la seva pedra, malgrat l'oposició de l'ajuntament. Algunes d'elles són actualment visitables pel seu interior.
Font: https://ca.wikipedia.org/wiki/Les_Escletxes
En la nostra visita hem pogut observar que n'hi ha un munt de vies d'escalada.

L'Ermita de la Salut, d'origen visigòtic del S. IX i reformada pel romànic del S. XI de ben segur us sorprendrà molt positivament. A més a més podem fer un descans a l'àrea de pícnic, abans d'emprendre la marxa.

Escletxes del Papiol

Font de Vernet

Cruïlla Camí de Montmany i Camí de la Salut

Sender pujada a l'Ermita de la Salut