Moving time  3 hours

-34 f
1.7
3.3

near San Carlos, Baleares (España)

Ruta curta, però intensa. Aquesta zona jo no hi havia passa't encara. Te uns carreranys de molta bellesa, però aprop hi ha molta construcció, i una d'elles crec que serà un hotel rural, que supòs que quan acabin, vallaran es pas, per lo que aquesta ruta arribarà que no se podrá fer.
Sortida de sa platja de és Figueral, molt poc rato per sa costa, per anar en pujada després per caminets i carreranys i lo mateix en baixada. Amb sa pujada es aon hi ha aquesta construcció de hotel rural.
Més endevant també hi ha, ja en sa baixada, una reixa, que no hem passa't per anar per un carrerany alternatiu i ja casi enseguida tenir a la vista dmsa carretera que va de Sant Carles a sa cala.
Desde aquí, fácil ja arribar a sa olta de sa Cala de Sant Vicent, aon hem fet sa parada per esmorzar.
Després tornada per es mateix camí, amb sa varietat de que ja hem anat per sa costa tot arribar a ses aigües blanques.
Aquí hi ha hagut 3 opcions.
1.gent que ha tornat enrera perquè no es volien remullar ni fer una pujada perillosa per argila.
2.fer una petita pujadaperò en molta pendent dalt un terreny argilos, que en ses pluges de dies enrera havia quedat en molt mal estat i realment ho feia perillós.
Basta dir que de 13 persones, només 2 han passa't per aquí.
3.uns quants hem passa't per dins s'aigua. No he intentat sa pujada perquè ja he vist que lo més fàcil era passar per s'aigua, i com anava amb calçons curts, només he tengut que treure ses sabates i calcetins i fer és 20 metros per dins aigua, això sí arribanme per sa cadera un tram petit.
Una volta passa't aquest tram gaudir de ses Aigües Blanques i fer sa pujada per agafar sa carretera i tornar fins es Figueral.