Uploaded August 30, 2017

Recorded August 2017

2.7
5.4

near Enveig, Occitanie (France)

Per poder fer la ruta lineal amb la màxima utilització del transport públic possible, set membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, sortim en cotxe del poble per deixar-lo a la estació de tren de Granollers-Canovelles. Després de prendre un cafè i comprar els bitllets, agafem el tren, on ens espera un vuitè membre de Barcelona, a les 7,06 per arribar a Enveig-La Tor de Querol cap a tres quarts de deu del matí. Com que ja hem esmorzat al tren, iniciem immediatament el camí que, fins arribar a l'anomenat Camí d'Enveig, es torna feixuc per tenir que utilitzar el voral de la carretera N20 francesa, a on hi ha una notable circulació. Tot el camí ens porta per pistes o camins asfaltats, sense gairebé pujades ni baixades remarcables i gaudint d'una temperatura que els núvols fan força suportable. Seguint la tradició, trobem gent coneguda, aquest cop una parella amb residència a Gallifa, que ens acompanyen uns quilòmetres. Arribem a Puigcerdà cap a les tres i després de dinar a un restaurant vora l'estació, agafem el tren de les 17,20 fins Granollers, per arribar a casa a les vuit tocades.
Train stop

Estació Renfe de Puigcerdà.

Pont del Riu Reür (Antiga Frontera)

Ajuntament La Guingeta d'Ix/Bourg Madame

Estació SNCF-RENFE Enveig-La Tor de Querol

• Photo of perfavic

perfavic Aug 31, 2017

Preu del bitllet del tren (anada i tornada amb targeta daurada): 11,80 euros.