Moving time  3 hours 34 minutes

Recorded September 2019

2.0
4.0

near Enveig, Occitanie (France)

21 membres del Grup de Caminaires de la Costa, conjuntament amb els de la Colla del Dimecres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines hem fet aquesta ruta, sortint a tres quarts de deu des la estació de tren d'Enveig, a on la majoria hem arribat en ferrocarril des de Granollers i Barcelona, fins la de Puigcerdà. El projecte era fer una caminada d'unes quatre hores, passant per pobles emblemàtics de l'indret, sense tenir que transitar per zones amb importants desnivells. Tot el camí ha estat per pistes de terra o enquitranades, amb una mica de carretera i corriols amples i fresats. En el camí des de Guils podíem haver seguit el Sender de Cerdanya 207 fins Saneja, però vam optar per circular per el GR 11 que obliga a un bon tram de carretera. Hi ha un indicador que permet anar per Les Costes, però la manca d'informació sobre l'estat del camí per la nostra part no va contemplar la possibilitat. Després de dinar a Puigcerdà, vam retornar a casa amb el tren de les 17,19 per arribar a casa cap a les nou del vespre.

Frontera

Indicador conjunt de Sender Cerdanya 207 i GR 11

Indicador encreuament entre Sender Cerdanya 207 i GR 11.

Sant Vicenç de Saneja

Sant Martí d'Aravó

SANT ESTEVE-LA TOR DE QUEROL

PONT DEL RIU ARAVÓ (o CAROL)

SANT FRUITÓS D'IRAVALS

CAL ROMEU

SANT PERE DE SEDRET

SANT ESTEVE DE GUILS

RIU ARAVÓ. PONT DE SANT MARTÍ

LATOR DE QUEROL

LATOUR DE CAROL-FOYER (BUS)