Moving time  4 hours 11 minutes

Recorded December 2018

2.4
4.8

near Sant Cebrià de Lledó, Catalunya (España)

Els Metges, Cementiri Jueus, Puig d'Arques, Els Metges.
Sortida resseguint la que va fer El Capi el 2017, a la IV Trobada wikilocquera.
Caminada per pistes i corriols emboscats de les Gavarres.
El Mas de Can Genoer està en fase de consolidació i restauració.
Si la voleu seguir, a partir del Mas de Can Genoer, haurem d'agafar un estassabarders, atès el camí és força impracticable en diversos llocs, suposo no hi passa gaire ningú, tot i la seva bellesa. Haureu de reseguir la Riera de Can Genoer i creuar-la en diverses ocasions.
A la part del darrera de Can Caçà, hi trobareu ceràmica vidriada feta a la Bisbal i dissenyada per l'arquitecte gironí Rafael Masó.
No us oblideu de passar a mirar l'enorme alsina surera que hi ha al camí de la dreta sortint del mas.

• Photo of perezfeixas

perezfeixas Apr 2, 2019

Benvolgut Jordi. Entenc que seguint la teva ruta no tindrem que fer servir estassabarders.
    Tenim pensat fer-la la setmana vinent. A veure si me pots aclarar aquest punt.
    Moltes gràcies

• Photo of Jordi Llenas

Jordi Llenas Apr 2, 2019

Si no ho han netejat recentment, i en dubto, millor porteu alguna eina per obrir-vos pas, nosaltres vàrem tenir treballs amb els bastons de caminar, en el punt que explico

• Photo of perezfeixas

perezfeixas Apr 3, 2019

Moltes gràcies.
    Pot ser canviarem el recorregut.