Moving time  one hour 59 minutes

Recorded April 2019

1.8
3.5

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Sortim de Falgars d'en Bas, en direcció nord, fins a l'ermita de Sant Miquel de Castelló, que ja veiem al fons, per una pista fins el mas Pibernat que agafem un corriol fins a l'Ermita.

Reculem un tros, per agafar un corriol a la dreta, en pujada, fins a un petit prat, que agafem una pista a l'esquerra.

Fem uns 200 metres, deixem la pista per agafar un corriol a la dreta, en forta pujada, fins al Tossal de Pibernat, amb bons miradors de la Garrotxa, continuem fins el coll del Pedró.

Aquí agafem direcció sud, per una pista que deixem deseguida per un corriol, passant pel Puig de Satoies, fins al Molí de la Faja.

Aleshores agafem direcció llevant, un tros per pista i la major part per corriol, fins el Falgars d'en Bas.

Extraordinària sortida amb vistes impressionants.

Erem en Tomàs, en Josep i Jo

Continuar recta

• Photo of Jordi Juvanteny

Jordi Juvanteny Jan 19, 2020

Ruta impressionant. A destacar la vista des del balco de la garrotxa, Nomes uns petits dubtes a la darrera baixada de Puig Satoies. Quan trobeu la pista, seguiu-la a l’esquerra per no baixar de dret pel mig del bosc. Just despres de la tanca, al coll, esteu atents de veure el cami que surt a l’esquerra sense perdre alçada.
    Camins preciosos i volta que es fa be en 4 hores amb parades per fer fotos i menjar una mica.