Moving time  one hour 54 minutes

Recorded April 2019

0.9
1.8

near Arnes, Catalunya (España)

Per una carretera asfaltada que surt d'Arnes, arribareu a un espai per aparcar i començar a gaudir dels Estrets, tot seguint el Congost de la Vall d'Uixó per a on passa el riu Dels Estrets.
El corrent de l’aigua llisca plàcidament als peus de les imposants moles que empresonen la vall.
Si hi ha sort podreu observar voltors i cabres salvatges. També ocells, anfibis o peixos, entre altres animalons.
Nosaltres vam començar a caminar a la banda d'Arnes que considerem més bonica i espectacular, però també es pot fer des de l'Àrea Recreativa de La Franqueta a on hi ha més bosc.
Vam passar pel Toll Blau, zona molt bonica i apte pel bany a l'estiu i vam anar seguint el camí que ressegueix tot el Congost fins arribar al Mas del Lliberós (ruïnes) i vam fer mitja volta cap el cotxe.
Vam fer 5,65 km. Si voleu fer el recorregut sencer fins a La Franqueta, anar i tornar són 11 km. tots a peu plà.
Parking

Paisaje muy bonito

• Photo of FERRARI100

FERRARI100 Jul 16, 2019

Si es muy bonito y con agua debe serlo mucho mas, nosotros encontramos muy poca.