Uploaded August 27, 2017

Recorded August 2017

2.3
4.7

near Vaqueira-Beret, Catalunya (España)

Esplèndida caminada en la que hem recorregut una gran part dels estanys del circ de Colomers, fent la volta llarga i visitant a més alguns dels que queden fora del recorregut marcat, per això, hem anat passant successivament pels següents estanys: Major de Colomers, Cloto de Baix, Llong, Cabidornats, Redon, Obago, Solet, Sense nom al costat de Ratera, Podo, Glaçat, una munió de petits estanys que s’anomenen els estanyets del Port, Garguils de Sus, estany Mort i finalment, altre cop l’estany Major de Colomers, on hi ha el refugi guardat de Colomers.

Per arribar a l’inici de la caminada, hem hagut de seguir una pista asfaltada (que hem agafat a l’entrada de Salardú), fins al balneari de Banhs de Tredòs, on hem aparcat el cotxe i agafat un taxi (el preu és de 8 euros, anada i tornada) que ens ha portat fins al començament del camí que va a l’estany Major de Colomers, ja que a l’estiu no està permès accedir-hi amb vehicle particular.

• Photo of TukiSax

TukiSax Jul 30, 2018

Ruta espectacular pel circ dels colomers, gràcies Erill! Fent aquesta ruta comences al revés de tothom el que et permet anar sol en aques maravellós entorn. Els llacs de més que veus mereixen la pena!! Recomanable 200% per cent als amants de la muntanya!

• Photo of erill

erill Aug 9, 2018

Gràcies pel teu comentari i valoració.
    Celebro que t'hagi agradat aquesta ruta i hagis pogut gaudir fent-la, ja que com molt be dius és un entorn meravellós i cada estany i racó del recorregut una preciosa postal.
    Salut i bones caminades!

• Migs12 Aug 31, 2018

Execelent track i excepcional ruta que hem gaudit en un dia perfecte, gràcies per penjar-lo

• Photo of erill

erill Sep 2, 2018

Gràcies pel teu comentari i valoració. Celebro que hagis gaudit fent aquesta ruta i que el track t'hagi permès fer-la sense complicacions.