Uploaded November 23, 2013

Recorded November 2013

2.0
4.0

near Gallicant, Catalunya (España)

Agradable caminada reseguint els Cingles de Bertí entre L'Ametlla del Vallès i Figaró-Montmany. El punt inicial d'aquesta ruta se situa al Santuari de Puiggraciós, al qual accedim des de l'Ametlla el Vallès.

Ens apropem per pista sota el PuigCiró tot passant per el Coll d'en Tripeta, en un camí força planer que ens plantaja fantàstiques vistes de la zona de Sant Miquel del Fai, Cims de Gallifa i tota la serralada de Sant Llorenç del Munt de forma transversal.

Tot passant la Masia de Can Boira hem intentat fer el Cim de PuigCiró, però hem girat cua, ja que es perdia el camí i el terreny és plè de bardisses. Fem cap a l'Ermita del Casclar que ens guaita amb la seva torre encara en molt bon estat.

D'allà ens tornem a dirigir cap a la cinglera i la seguim fins arribar a una cruïlla amb el sender IP-2 a l'alçada de la masia de Bonavista Vella. A partir d'aquí es podria dir que girem cua, la tornada però la farem reseguint tota la cinglera fins arribar altre cop al Puigciró i des d'aquí desfer camí fins al punt de partida.