Uploaded October 24, 2017

Recorded October 2017

2.2
4.4

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Deixem el nostre cotxe al pàrquing davant un restaurant i pugem seguint el camí que deixa la Riera de Santa Fe (després, Torrent de Passavets), per anar a trobar la Font de Passavets poc després de travessar la carretera. Quan trobem el trencant Turó de l'Home-Les Agudes, prenem la direcció del Turó de l'Home passant per L'Avetosa, el Pou del Comte i els Rocs Cremats, abans d'assolir el cim del Turó de l'Home.
Vistes impressionants.
Baixem fins el Coll Sesbasses i deixem el camí marcat com a GR-5.2 per enfilar-nos pel corriol que ressegueix tota la carena. Avui amb un dia radiant i sense vent, ha estat un veritable plaer, amb vistes a banda i banda de carena, per un costat fins a Montserrat i per l'altre fins a Roses. Davant el Pirineu i el Canigó.
Passem pel Turó de l'Home Mort i voregem el Puig Sacarbassa per arribar al Coll de les Agudes. Pugem a Les Agudes i ara les vistes són excel·lents en 360º.
Baixem altre cop fins el coll i prenem el camí de baixada que passa per la Font de Briançó fins que deixem el camí marcat per continuar fins El Convent, li passem per davant i girem totalment a la dreta. El camí va a sortir a on hem deixat el nostre vehicle però allarguem una mica la caminada per anar fins el Pantà de Santa Fe (avui molt baix per la sequera), passant per l'Ermita de Santa Fe i no deixant d'admirar els Sequoies que hi ha al costat de on hem deixat el cotxe.
Quasi tot el camí, tant de pujada com de baixada, transcorre pel mig d'unes fagedes precioses que cal admirar, tant pels faigs en sí com pel contrast de llums, ombres i colors.
Temps efectiu: 4h. 48'

Ruta preciosa

• Photo of RIANEL

RIANEL Jan 22, 2018

Celebrem que t'hagi agradat i agraïm la teva valoració.