Uploaded April 9, 2017

Recorded April 2017

2.0
4.0

near Ogassa, Catalunya (España)

Sortim de Sant Martí d'Ogassa i enfilem el camí que puja fins la Portella d'Ogassa passant per la Font del Freixe i que ressegueix el Rec del mateix nom. Després de la Portella, a l'esquerra fins el cim del Taga. Esplèndida vista en 360º.
Baixem per on hem vingut fins que trobem un baixant que ens condueix fins a Coll de Jou. Travessem la pista i enfilem amunt seguint la tanca cap el Sant Amand. Quan tenim el bosc a prop, a la nostra dreta hi veurem unes marques vermelles a les pedres que ens fan abandonar la tanca i anar a endinsar-nos pel bosc, primer de pins i després de faig, i ens puja fins la carena per un bonic grau que ens deixa al Pla de Pena, altre cop amb pineda.
Des d'aquí, és fàcil seguir el corriol que surt cap a l'esquerra i que ens conduirà fins el cim del Sant Amand.
Per baixar, continuem seguint el mateix corriol i les marques vermelles que ens portaran a passar pel Coll Pany i que finalment surt a un petit prat on girem a l'esquerra i baixem a trobar una pista que puja fins a Coll de Jou. Nosaltres la seguim de pujada fins que trobem un trencant a la dreta que ens portarà de tornada fins a Sant Martí d'Ogassa (hi ha rètols al trencant i està tota pavimentada).