Uploaded September 21, 2017

Recorded September 2017

1.9
3.9

near Pardines, Catalunya (España)

Caminada del Grup Camins i Cims .
Ruta Circular que puja fins l'emblemàtic cim del Taga , des de Pardines.

L'itinerari comença a l'església de Santa Magdalena de Puigsac i puja fins al Taga pel camí de Noufonts, tot passant per la font d'en Pere Batlle i el Pla de Sinan. La baixada la fem per la Portella d'Ogassa, la Llagona, l'estany de Can Roca, les Foranques i novament Puigsac. Aquesta ruta ens ofereix paisatges esplèndids, racons sorprenents i molt bones vistes de totes les muntanyes de l'entorn.

Per arribar-hi en cotxe:
Des de la part alta del poble de Ribes de Freser agafem la carretera GIV-5262 cap a Pardines, a on arribem després de fer uns 6 km. A Pardines continuem avançant per la carretera fins que sortim del poble pel seu extrem E. Continuem durant 2 km més per una molt estreta carretera asfaltada i finalment arribem al petit nucli de Puigsac. A mà esquerra hi trobem la bonica església de Santa Magdalena de Puigsac. Just a l'entrada del veïnat de Puigsac, per sota de l'església de Santa Magdalena, hi ha espai per a estacionar els vehicles.