Moving time  4 hours 15 minutes

Recorded February 2018

3.7
7.5

near Santa Magdalena de Pulpis, Valencia (España)

Caminada amb la única dificultat de la pujada per “El Saltet” i per lo estret d’alguns senders. La pujada es fa per el sender que trascorre per la dreta del “Tentadero El Saltet”. El paissatge i les vistes a mesura que es va pujant es van fent mésespectacular: coves i roques en forma d’agulla, i alguna rapaç sorpresa per la meua presència fan del moment algo màgic. Malgrat que tenia previst fer el cami de tornada pel mateix que d’anada, a mesura que vaig ascendint, prenc la decisió de no baixar per aquest sender pel perill que li intueixo de fer-lo en eixe sentit. Un cop arribat a dalt, i gaudida la experiència, el cami es fa molt més pla.
Ja de cami cap a Vistahermosa, arribo a una especie de cami o marge ample, el qual debia formar part d’algun mas antic; sobre ell, s’ha de pendre un cami situat a la dreta situat entre els 2 marges de pedra i continuar fins la Mallada de la Rabosa, aon agafatem el sender serpentejant que es divisa al front. Des d’aqui fins a Campanilles, només hi ha que deixar-se portar pel sender que cresteja la Serra d’Irta i gaudir de les paissatges que aquesta serra ens ofereix. La tornada es fa pel Castell de Pulpis, la qual no té cap altra dificultat. Un cop arribat abaix, agafar el cami paral·lel a l’ AP-7 fins a arribar al punt de partida

El Saltet

Sender situat, pujant, a la dreta del tentadero. La entrada al cami es fa entre unes oliveres que poden arribar a dificultar trobar-la.

Vistes

Vistes des del sender de pujada per El Saltet.

Coves i agulla rocoses

Estranyes formacions

Vistes

Restes d’una lluita acarnissada

Sender i vistes

Impresionant caiguda

Ja a dalt de El Saltet

Vall de Conques

Al fons, el Montsià apuntant per damunt la boira

Murades d’un antic mas o de marges

Només arribar a aquest punt, hi ha que desviar-se a la dreta i agafar el csminet que transcorre entre 2 murades