Uploaded December 2, 2016

Recorded June 2016

2.1
4.2

near Alfara de Carles, Catalunya (España)

Aquest itinerari es tal com el descriu en Joan Tiron en el seu llibre de Piolet: LO PORT.
Sortim de les afores d'Alfara de Carles, on hi ha la zona esportiva i per on passa el GR 7.6 en la TV-3422. En la primera curva en direcció als Reguers hem de deixar la carretera per enfilar-nos GR amunt a la dreta, i tot just deixar el mas a la nostra dreta i agafar un corriolet que puja fort i ens deixa veure el mas, els bous ... i tota la finca. Seguim en forta pujada pel Barranc del llop fins al Coll de d'Alfara. Aquí anem seguint el GR fins a sota l'Espina mateix. dalt del cim de 1.177m. hi ha una pilona. Desfem el camí i seguim el GR fins el Coll de l'Enrejolada o el deixem per baixar molt dret pel Barranc de Les Valls fins el Mas de Cabossa. Hem deixat a la dreta el Tossal de Montclí i ens queda en aquest costat a uns 250 m. el Coll de Paüls. tot creuant el GR. seguim baixant per corriol fitat fins a Alfara.