Uploaded June 13, 2018

Recorded June 2018

1.5
3.0

near El Pont d'Armentera, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
La ruta està gravada amb un GPS Garmin i corregida amb el Base Camp.
Com la majoria d'usuaris de Wikiloc fem servir GPS, crec que no es necessari una descripció detallada del recorregut, només algunes indicacions puntual
------
APROXIMACIÓ: Ruta no circular que comença a El Pont d'Armentera i acaba a Querol.
DIFICULTAT: Ruta que es podria considerar fàcil doncs té poc desnivell i es sempre per bon camí, però la poso com a moderada per les passeres, que no són complicades però cal tenir precaució sobretot a la primera tot i que hi una corda per agafar-se i donar confiança.
---
RUTA: Ruta en que seguim el Riu Gaià pel Camí de les Terres del Riu Gaià i que el deixem un tram per anar al Gorg Negre.
Sortim del Pont d'Armentera seguint el cartells del Camí de les Terres del Riu Gaià i al cap de poc trobem la primera passera de fusta, que cal una mica de precaució, però que hi ha una corda en la ens podem agafar per passar mes tranquils.
Anem passant per diferents passeres sense dificultat i amb el riu al costat.
Passat el Pont tibetà deixem el Camí de les Terres del riu Gaià, per anar al Gorg Negre.
Sembla ser que el nom l'hi ve de les altes parets calcaries del congost, que son de color negre.
Desprès de veure el Gorg Negre passem a l'altre costat del riu on tornem a trobar el Camí de les terres del Riu Gaià, i arribem fins a Querol, final de la ruta.
----

• kvalls Aug 19, 2018

Atenció , feta el 19 d'agost 2018, zona perdedora al molí , molts esbarzers! Caldria fer una neteja del camí.

• Photo of miquelseu

miquelseu Sep 6, 2018

Tens raó kvalls, aquesta zona està una mica bruta. Caldria fer manteniment.

• sjllo Nov 17, 2018

ATENCIÓ, ELS AIGUATS DE LA TARDOR 2018 S'HA EMPORTAT LES PASSERES DEL GORG NEGRE I HA DESTROSSAT EL PONT TIBETÀ. 17-11-18

• Photo of miquelseu

miquelseu Nov 21, 2018

Gràcies per l'informació sjllo. A tenir en compte a l'hora de fer la ruta. Espero que ho arreglin lo abans possible.

• sjllo Nov 21, 2018

Si Miquel una pena perquè la ruta és molt maca, però ara mateix no es pot fer ja que està tot molt malmès, les vores del riu molt brutes etc. Pensa que el pont tibetà s'ha de refer del tot, fins i tot les vigues de subjecció a banda i banda han quedat retorçades ... em temo que trigaran molt a tornar-ho a recuperar tot (si ho fan ...)