2.0
4.1

near El Pinetell, Catalunya (España)

Preciosa circular des del Pinetell. Sortim a trobar i seguir el sender del barranc dels Cups. A la cruïlla amb el barranc del Maltorrent, el seguim amunt per un bonic corriol. Més endavant, agafa el nom de barranc del Pouet. És una zona amb molta vegetació amb l'existència d'algunes balmes. Més endavant, el corriol passa per zones més àrides, i incrementa molt el desnivell. A la part més alta, el desnivell es modera, i després es connecta amb una pista que ens portarà fins al Bassot del mas d'en Marc. Tot i haver-hi una fita i formar part del mapa de Piolet de les muntanyes de Prades, aquest corriol està molt desdibuixat i costa de seguir-li la traça. A la part final la vam perdre, però ens va ajudar trobar una mànega. Seguint-la, vam arribar a la pista de mas d'Anda, que baixava del mas de l'Arlequí. Vam passar pel mas d'Anda i vam continuar pista avall fins a enllaçar amb el sender del Portell de mas d'Anda, que ens va retornar al pinetell, enllaçant amb el camí de Rojals.

La qualificació de difícil ve donada per aquest tram desdibuixat. La resta del recorregut seria moderat.

El dinar, lògicament, al restaurant Brugent de Farena.

Podeu veure un petit muntatge de la sortida: