Uploaded December 9, 2015

-37 f
1.2
2.4

near Amposta, Catalunya (España)

Deixem l'auto vora la fabrica d'arroç Montsia i el supermercat Aldi a Amposta.
Ja veiem el Montsianell. Per carrers que s'endinsen als camps ens hi anem acostant. Passem per la ermita del Montsià i anem per carena fins enfilar la pujada final. Aquest turó domina la comarca, amb bones vistes del Delta del Ebre. La baixada es més al dret, te un trosset amb corda força divertit, passem per uns camps de taronges i mandarines molt ben conreats i aviat som al punt de sortida.
Una bonica matinal i un altre "100 cims" que hem gaudit.
Ermita Montsià
Montsianell

• Photo of Trekhunter

Trekhunter May 8, 2016

Atenció, en el tros de corda on es fa la ressenya, s´ha quedat la grapa sola, la corda ja no hi és.
    Si es vol fer amb nens, caldrà portar un trosset de corda, encara que el meu nen de 10 anys la ha baixat, nomès cal tenir compte. Per adults, es una desgrimpada fàcil de uns 4 metres.

Gràcies per compartir la ruta Joan!

• Photo of 6ko

6ko Sep 4, 2017

Ruta facil en espectaculars vistes del riu ebre i la dessenbocadura i al fonts el cim de Caro