Uploaded August 28, 2011

Recorded August 2011

2.8
5.6

near Ulldemolins, Catalunya (España)

L’itinerari comença al càmping Montsant Park que hi ha a Ulldemolins i es va a buscar el GR 65-5 que ens portarà a l’ermita de Santa Magdalena on hi ha una bona àrea recreativa, zona d’acampada i de barbacoes i bar... Continuem fins l’ermita de Sant Antoni, també amb una àrea preparada amb taules i barbacoes i bar i després continuem pel bonic camí, amb molt bones vistes de les muntanyes circumdants, fins arribar al lloc anomenat Cadolles Fondes, un lloc on el riu Montsant fa uns petits meandres rocosos on un s’hi pot banyar. Iniciem el Congost de Fraguerau, per un sender que va planejant i va sent un mirador de totes les roques amb formes i colors preciosos que envolten el congost. Seguint el GR, es passa per un pont penjant i es continua fins que s’arriba a una balma amb una construcció de pedra a sota i l’ermita de Sant Bartomeu, en un indret ben idíl•lic i singular. Fins aquí és la zona més freqüentada i la més maca i a partir d’aquí el corriol va pujant, passant per una mena de cova formada per roques caigudes, passant per sota d’una petita balma i pujant entre camps fins que s’arriba a un monòlit i a la carretera. El GR continua per la carretera amb algunes dreceres fora d’ella. Baixa la Serra de Llena per un corriol amb força arbres caiguts i vegetació que intenta tapar el camí. Després de la baixada es travessa la llera del riu i es puja fins a Ulldemolins. Travessem el poble i arribem al càmping.