Moving time  56 minutes

Recorded January 2018

0.4
0.8

near Cabanyes, Catalunya (España)

SENGLANISME EXTREM! He fet el senglar de veritat!! En molts llocs no hi ha corriol , he travessat de rocam a rocam pel dret! Per allà on es pot...Ajupit, de genolls, atrapat entre brucs...Cal portar roba resistent! Uns guants van molt bé! I porteu aigua! I el mòbil no fos cas que us hagin de buscar!!
Excursió per anar a descobrir totes les grans formacions rocoses de la vessant nord de la Vall del Folc. Sortirem de la zona de la Pedrera del Folc i pujarem per un corriol cap a dalt a trobar el Roquissar d'en Sala. Per anar-hi deixarem el corriol i començarem a endinsar-nos a mig de bosc per un lloc on predomina el suro i el bruc. És brut o molt brut ...però anant poc a poc i arraconant branques cap aquí i cap allà, es pot anar avançant i arribar a totes les formacions rocoses. N'hi han d'espectaculars amb unes cavitats sorprenents i unes formes originals...Coves i covetes...
Mireu les fotos!! No té res d'envejar de la zona veïna de Ruàs!
El final del track no és allà on acaba... ( m'he quedat sense bateria) he baixat pel dret fins a trobar el camí que torna al corriol que va del Campament a la pista de la Pedrera del Folc.
Per no perdre´s es pot agafar de referència mentres baixes la línia d'alta tensió i el Mas de Can Tallades que sempre el tenim al davant nostre ( direcció Nord Oest)...He trobat moltes més roques! Hi penso tornar per marcar més llocs...
Sobre la Pedrera del Folc. Excel.lents panorames de les Gavarres, Puig d' Arques, Montseny , el Castell del Montgrí i el mar
Panorama a Nord Oest i Nord Est ( Pdrera del Pilar) Urb Riu d'Or...
Panorama de les Gavarres amb el Mas de Can Tallades en primer terme
Espectaculars formacions
Espectacular cavitat que fa la roca i el seu sostre està ple de forats...

• Photo of montagut

montagut Jan 5, 2018

Aquestes són les que més m'agradan. Segur que faré de SENGLANING
    Salut company!!

• Photo of Senglar

Senglar Jan 6, 2018

Doncs segur que disfrutaràs perquè és una descoberta impressionant!!...Sota aquestes roques hi han racons, coves i abrics espectaculars. Poc a poc aniré fent corriol per tornar-hi ...Està ple de camins i pistes abandonades que faciliten anar passant pel mig del bosc. Cap a la vesssant de Ruàs baixant cap a ponent n´he deixat unes quantes per una propera sortida que serà aviat! Ja us en faré 5 cèntims ! Un cop les hagi recorregut totes, intentaré fer un itinerari que pugui ampliar el de les coves de Ruàs... ( sector de la Cova del Menut Rubau i Mas Rosselló) Realment val molt la pena...n´hi ha de precioses . Anirem intentant fer una mica de pas i deixar quatre fites....Totes tenen uns panorames magnífics ( només esgarrat per l'esvoranc de la Pedrera del Pilar). He anat intentant seguir les agrupacions de roques que sobresurten més ...però n'hi ha un munt més d'escampades i ben amagades. ...un lloc màgic! Si hi vas amb colla ja podeu anar fent corriol que hi ha feina!!
    Salut !!

• Photo of capita haddock

capita haddock Jan 9, 2018

Espectacular Senglar!!! Ja tinc els pantalons vells i el podai preparats!!! Caldrà anar a fer corriol ;-))