Uploaded June 4, 2015

Recorded June 2015

2.1
4.3

near Gósol, Catalunya (España)

L’equip dels dijous hem pujat a un dels cims de la serralada del Cadí per la banda del Berguedà, des d’on hem gaudit d’unes bones vistes de la Cerdanya i del Berguedà i fins i tot allargant el braç, podíem quasi tocar el Pedraforca. Una bonica sortida molt ben indicada amb marques de pintura molt freqüents i que amb poc esforç s’arriba als 2548m. del Comabona, segon punt més alt del Parc Natural del Cadí-Moixeró.

Coll de les Bassotes

Al Coll de les Bassotes s’hi arriba per una pista apte per vehicles 4x4 que surt del Mirador del Gresolet, i que en 5 Qms. arriba en aquest indret.

Vistes del Pedraforca

Serra Pedragosa i Esmorzar

Plana de la Font Tordera

Cim del Comabona

Pas dels Gosolans

• maiksmc Jun 23, 2015

Molt ben senyalitzada.
    Amb el cel molt serè, les vistes al llarg de la ruta suposen un component sobreafegit meravellós.

• carce89 May 30, 2016

La ruta està força bé si tens un cotxe alt que pugui anar per camins de muntanya. En el nostre cas vam anar amb un cotxe baix per lo que vam haver d'aparcar pràcticament al refugi de Lluis Estasen i per tant vam fer una caminada bastant dura.
    Com a altra observació a tenir en compte, hi ha un fil ferro que travessa en vàries zones el camí i això et despista de si s'està fent el camí correcte i com a recomanació...eviteu anar camp a través, sembla fàcil però o tens un mínim de preparació física o ho passes malament.
    Sortida de 11h a 18:30 (Fent minipauses) sense cap grimpada ni zona perillosa.

• Photo of peremagria

peremagria May 30, 2016

Si, es clar, des del Mirador del Gresolet ha de ser llarg. Nosaltres anàvem en cotxes 4x4 i sense problemes. Es una sortida que hi tornaria anar si tingues un cotxe alt perquè el paisatge realment s’ho val. I des d’eon varem deixar nosaltres els cotxes va ser fàcil.