Technical difficulty   Moderate

Recorded April 2018

3.1
6.2

near Molinàs, Catalunya (España)

El Camí, de St Quirze de Colera a Banyuls.
Hem deixat un cotxe a Vilajuïga per la tornada en tren i a 3/4 de 8 ja començavem a caminar des del monestir de St Quirze de Colera.
A 3/4 de 10 hem arribat al Coll de Banyuls, tot pujant per la pista fins a travessar el naixement del Riu Orlina i el mas Pils i l'últim quilòmetre per la carretera enquitranada que ve des d'Espolla.
A la baixada hem deixat la carretera a ma esquerra i hem agafat pista de terra durant uns qulòmetres, fins a unes vinyes, on el propietari ens ha deixat passar pel mig, per estalviar-nos un bon tros de camí i tot seguint un riuet, anar a trobar de nou la carretera fins el Mas Atxer i Mas Parer i l'entrada al camí del museu de l'Arístides Mallol i pocs quilòmetres després l'entrada de Banyuls, on hem dinat a davant del mar.
Hem tornat fins a Portbou amb el tren de les 15'16 h i allà hem agafat el tren de Renfe a les 15'38 h fins a Vilajuïga, on hi teníem un cotxe aparcat, amb el que hem anat a buscar el que ens hem desplaçat a St Quirze, de bon matí.