Uploaded July 19, 2019

Recorded July 2019

1.2
2.4

near Le Tronchet, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Ecrins) Ruta el 12/07/2019; 8 km; +260 -260; 3,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Col de Granon, Lac de l‘Oule. Participants: Dolors i Miquel. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: L’any 1711 un gran incendi va destruir la parròquia de Chantemerle, al costat de Saint Chaffrey.

Des de Briançon aquest cop hem anat a Saint Chaffrey, a l’oest, per la carretera que va a Grenoble. Des de Saint Chaffrey (a 1375m) la carretera puja molt dreta i amb molts revolts fins al Col de Granon, a 2413 metres, on hi ha un ample aparcament.

Des del coll, un petit replà alçat permet veure la serra que hi ha al sud. És tot el massís de la Barre dels Ecrins (4102m) amb el Glacier Blanc, el Pelvoux (3943m) i un grapat més de cims de més de 3000 metres.

Comencem a caminar cap el petit bar restaurant i pel darrera seguim un sender en direcció nord que aviat es desdobla. Nosaltres seguim un rètol que ens indica el Lac de l’Oule. És la ruta coneguda com de La Gardiole. A la dreta... ...