Download

Recorded

April 2017

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Create your Trail Lists Create your Trail Lists
Be the first to clap
1,414 ft
486 ft

near Alihocalar, Kocaeli (Türkiye)

rota; at binme, ok atma, vb. aktivitelerin yapıldığı bir tesisin bahçesinde başlıyor. tesis, duraklı köyünden az aşağıda. dere kenarından yürüyüş yapacağınızı söyleyerek tesisten geçebilirsiniz; bize sorun çıkarmadılar.

başlangıçta bir müddet koca deresi'nin kıyısından ilerleyen rotanın, alihocalar köyünün alt tarafından yan tarafına çıkan kısmında kısa bir asfalt geçişi var.
dere kenarından yürüyüş, suyun yükseldiği zamanlarda mümkün olmayabilir.
alihocalar köyünün üst tarafındaki ormana girdikten sonra parkur genellikle patika şeklinde devam ediyor.
orta zorlukta diye belirtmemin nedeni; birkaç kısa mesafeli fakat yorucu yokuş ve orman kısmındaki çalılık geçişleri.

bitiş noktası ise dümbüldek suyu.
bu parkur en keyifli bahar aylarında yürünür sanırım, bizim de yaptığımız gibi...

not: daha fazla fotoğraf için aşağıdaki adrese göz atabilirsiniz.