1.2
2.3

near Begues, Catalunya (España)

Celebràvem la 15ª caminada popular de la Festa Major de Begues, i la proposta era una caminada nocturna amb una magnífica lluna plena, des de l'Ajuntament de Begues fins la Desfeta.
Ens vam ajuntar 150 persones. A les 21:00 h vam començar a caminar, primer pel carrer del Sol, després pel carrer Sant Oreste, seguint per l'avinguda Roma, el camí del cementiri, i bosc amunt fins arribar a la Desfeta, a les 10:15 h.
Ens esperaven unes magnífiques vistes de Barcelona, Castelldefels... I uns refrescants talls de síndria. Vam brindar amb cava acompanyats d'uns talls de coca. Després es va fer un sorteig, i ens va tocar una coca!!!!
Després d'algunes fotos i ja refrescats i descansats, vam iniciar la baixada, a les 22:30 h. Proveïts amb frontals, aquest cop el camí de tornada transcorria per la pista, seguint més endavant pel camí de la Clota. A les 23:30 h arribàvem al punt de sortida.
Magnífica caminada popular nocturna.
L'any vinent repetirem segur!

• Photo of cots.mar

cots.mar Jul 14, 2014

Ruta senzilla amb vistes molt xules des de dalt

• Photo of BJM_CIM

BJM_CIM Jul 14, 2014

Nit fantàstica amb una ruta molt agradable i una perfecta organització... i que bons estaven la coca i el cava!