Moving time  2 hours 8 minutes

Recorded January 2018

1.9
3.7

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Ruta que vaig començar a la zona d’aparcament que hi ha a tocar de la Torre de Ribes Roges a Vilanova ( lloc a on vaig aparcar el cotxe) i que acaba a l’estació de rodalies de Segur de Calafell, lloc son vaig agafar el tren que em va portar de tornada a Vilanova. Des de l’estació de Vilanova fins al lloc a on havia aparcat el cotxe vaig necessitar uns 15 minuts caminant.
La ruta va seguint una variant del GR92, però no té cap mena de complicació doncs va sempre a nivell de mar i pels passeitjos marítims de cadescuna de les poblacions per les que anem passant. Es tracta doncs d’una caminada senzilla, molt senzilla. Només hi ha uns 200 metres en que s’ha de caminar sobre roca. Aquest curt tram es l’únic que demana una bona bota
Ha estat la primera vegada que he fet aquesta ruta i la veritat es que m’ha semblat bastant ensopidota. S’havia de fer perquè al final el meu objectiu consisteix en anar coneixent el territori però no m’ha deixat cap record destacable. Es ideal per fer-la en dies com avui, en que tens poques hores, vols gaudir d’un dia solejat i amb bona temperatura

Vista de la platja de Ribes Roges a Vilanova

Mirador i bateria

Estem a la zona de la punta de Sant Jeroni. Aqui tenim vistes de les platges i d’un dels punts de defensa de la costa que hi havien en aquesta costa durant la Guerra Civil Española

Vista des de la zona de l’Aiguadolç

Risk

Caminem sobre roca

En aquesta zona caminem uns 200 metres sobre roca. Es el troç més complicat de tot el trajecte

Segueixo via tren

Hem deixat la zona de roca per entrar en un tran de 400-500 metres que va a tocar de les vies del tren

Caminant per un terreny amb dunes ( dreta)

Platja llarga direccio vilanova

Vistes de la platja de la Mota de Sant Pere i de la térmica

Dunes i térmica

Beach

Racò a la zona de les Salines

Espais

Platja i dics a Cunit

Platges de Cunit

Platges

Building of interest

Canó britànic

Passeig inacabable

Portem estona caminant pel passeig i sembla que aquest no s!acabarà mai