Uploaded June 18, 2017

Recorded June 2017

2.9
5.8

near Setcases, Catalunya (España)

Comencem la nostra ruta deixant el vehicle al pàrquing de Vallter. Pugem primer fins la Portella de Mantet i travessem per anar fins la Portella de Morenys, des d'on pugem fins el Pic de Coma Ermada. Des d'aquí seguim carena passant pel Pic de la Llosa i baixant fins la Portella de Concròs punt d'inici per la pujada fins el cim de Roca Colom.
Des de Roca Colom, veiem perfectament el Pic de Costabona a on ens dirigim i després de pujar i baixar passant pel Coll de Pal, prenem el camí que travessa les Fonts del Tec i ens porta fins a la Portella de Rojà on hi ha un petit refugi que ara ja necessitaria un repàs. Prenem el camí que s'enfila per sobre del refugi i anem a sortir als peus de Roca Colom per continuar pel camí amb marques vermelles i grogues que ens torna fins la Portella de Morenys i finalment, fins a Vallter.
Temps efectiu: 5h. 16'

Fonts_del_Tec

• Photo of Sven hedin

Sven hedin Oct 6, 2019

Ruta molt maca per el pirineu,tenim un país preciós.

• Photo of RIANEL

RIANEL Oct 7, 2019

Moltes gràcies per la valoració i comentaris. Coincidim en que el nostre país és preciós.