Uploaded May 3, 2017

Recorded May 2017

1.8
3.6

near Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

Caminada fins el cim de les Formigues, sortint del parking que hi ha a quatre quilòmetres de Sant Hilari camí d'Osor.
Bridge

Pont

Waterfall

Salt de Sant Martí en el Torrent de la Font del Gavatx

Salt de Sant Martí en el Torrent de la Font del Gavatx a tocar de la font de les Formigues.

Cim de les Formigues

Aquí hem fet mitja volta, el temps començava a girar-se amb més núvols i hem descartat fer la ruta més llarga. Hem fet mitja volta i hem enfilat camí de Can Borrell. Vistes del Cim de les Formigues

Parada al camí

A la dreta

Ruines de Can Borrell

Comença el camí de pujada que fa el camí de nivell moderat.

Bifurcació

Cim de les Formigues

Tree

Cruilla

Cami

• Photo of homefosc

homefosc May 3, 2017

La catalogo com moderada per la pujada fins el cim després de can Borrell, per la resta del camí és un passeig que pot fer tothom sense angunies, anant d'una font a l'altra i fent marrada on calgui com el salt d'aigua a tocar de la font de les Formigues. Hem fet mitja volta tot volent fer la ruta llarga fins can Borrell, però l'amenaça de pluja ens ha fet tornar enrere i anar pel camí curt. La Baixada ha estat un passeig envoltats per arbredes fantàstiques.