Coordinates 1945

816 f
2.7
5.5

near Piloñeta, Asturias (España)

La Era (Piloñeta) - Cauvilla - Grátila - Ponte La Cardosa - Camín a Campanal - Esviación a mandrecha per viesca Les Milanes (castañéu y robléu) a Traveséu - Pista Priandi-Traveséu-Campanal (Izq) - Esvíu manzorga pel P.R.AS-67. "RUTA DE STO. TOMÁS DE PRIANDI" - Capiella Santu Tomás - LLaméu - La Linariega (L'Artosa) - Bobia - Xerrina Oroxu - Canalización de Los Arrudos - A l'altura Fayacava esvíu a manzorga pa subir a Peñamayor per cara oeste - Peñamayor - Les Antenes - Colláu La Campa o Melendreros - Llames LLagar - Bobia - El Peranchu - Les Mesties - Camín del P.R.AS-198. "Ruta de la Ribera del ríu Peña" - Molín de Pra - La H.uente (Piloñeta) - La Era (Piloñeta).

Anque tien les sos compensaciones visuales, a vegaes fáiseme daqué aburrío baxar dende Les Praeres a Pra pela pista. Por esta razón prestóme baxar dende'l mayáu de LLames LLagar al Peranchu y d'ehí a Pra.
Fixéralo n'otres ocasiones pero siempre encontraba torgues que nun me dexaben satisfechu. Nesti casu baxé sin perder el camín o senderu en nengún momentu. (El vieyu camín qu'antaño usaben les xentes de La Puente Arriba ta perdíu en munchos tramos).
Anque me paez más incómoda la subida a Peñamayor pela parte Fayacava fíxilo asina pa nun coincidir col camín de baxada. (Cuando ye posible intento facer les rutes circulares).

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.