Uploaded May 30, 2018

Recorded May 2018

2.1
4.2

near Valldemossa, Baleares (España)

Caminada improvisada a la meitat del recorregut per culpa d'un oblid que vaig haver d'anar a recuperar perdent el grup a qui acompanyava que tornà al lloc de sortida.
Ferem els Miradors que comencen darrera Ca Madó Pilla i discorren per terrenys de Miramar retornant pel Camí de s'Estaca i de manera improvisada en lloc de pujar pel camí que dur al Mirador de s'Erassa jo prenc ja disgregat del grup que acompanyava en direcció al Port de Valldemossa i d'allà pujant a pel camí de Son Olesa fins arribar darrere ses cases. Allà podeu sortir directament a la carretera encara que jo em vaig aventurar per camins oberts de Vistamar que està en obres (estiu 2018) però segurament no podreu seguir el track en un futur, pens será un Hotel Rural o algo semblant i millor sortir a sa carretera directament per Son Olsesa
Finalment jo vaig anar a Valldemossa on tenia el cotxo però podeu acurçar sa caminada tant com volgueu
Dins una bauma trobam uns bancs de pedre i a sa paret tot i ser estiu encara hi ha un raig de sa coneguda Font de s'Ermitanet
Tot estar en ruines per la destrucció per un llamp fa bastants d'anys conserva el seu encis.L l'acces es fa travessant un pont construit per la ocasió
Accedim a la propietat de Miramar pel botador habilitat per l'ocasió
Aquí me vaig deixar es capell!!
Ens dura cap a Vistamar però convé seguir dins Son Olesa fins a sa carretera (Vistamar està en Obres, Estiu 2018 i posiblement barrarà el pas en obrir al públic)
No convé seguir per aquí en un futur (estiu 2018)
Suposadament no passarem per aquí, sortirem per Son Olesa
Discorre a s'altre costat del torrentó per evitar caminar per carretera