March 18, 2018

March 2018

near Mekiš, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Sa puta Tešanj - Novi Šeher skrene se putem kraj rijeke Glava i penje se do Crnog Vrha, najviše kote gdje se nalazi osmatračnica sa zastavom i ratne linije odbrane sa lijepo obilježenim ključnim mjestima za odbranu kraja.

Vratili smo se putem koje sumsko preduzece koristi za prijevoz drva i izasli na put Tesanj-Novi Seher oko 1,5 km dalje od početne tacke.

U nižim dijelovima se nalazi crnogorična šuma, sa prelijepim izletištem kraj rijeke Glave na početku rute, a kako se penje više crnogoričnu šumu smjenjuje listopadna.

Pošto ruta dijelom prati ratne linije odbrane treba biti veoma oprezan radi mina i ne skretati sa i na terenu djelimično označene rute.

Na puno mjesta usput se nalaze lovačke osmatračnice i u doba kad smo mi isli bilo je ljekovitih biljaka podbjela i plucnjaka, a ljeti je bogato gljivama

Početak slivom rijeke Glava

Picnic

Izletiste kraj rijeke Glava

Intersection

Skretanje sa glavnog puta na sumsku stazu

Fauna

hraniliste za zivotinje

šumski put

putem

Monument

Begova ravan

rekonstruisani i markirani ratni rovovi i zemunice

Crni vrh

Kota 732 , najvisa tacka sa spomen plocom i osmatracnicom
Information point

Putokaz

ovdje smo se kretali grebenom sa markiranim mjestima znacajnim za odbranu