Moving time  one hour 8 minutes

Recorded July 2018

0.8
1.6

near El Arrabal Mas, Catalunya (España)

Espectacular indret prop de Torrelles de Llobregat, no ens ho auriem pensat mai.
S´hi pot apropar des de diferens indrets, en el nostre cas ens hem apropat amb cotxe fins aquest petit nucli habitat a les afores de Torrelles.
El cami comença amb una mica de pendent pero apte per a tot-hom; pasem al costat de Can Mas i entre camps de cirerers aviat som al Coll de la Serra de Can Valent que es on començem l´acces al indret de les coves.
Un sender a l´esquerra ens porta a la primera cova i despres una forta i relliscosa pujada ens du a la resta; l´anar de una cova a les altres es una mica complicat , cal anar amb conte, fins i tot l´acces al indret dit La Foradada es pot considerar perillos.
En una visita anterior, despres de La Foradada, una escala de ferro portatil ens permetia continuar la ruta i tornar al Coll; en aquest cas uns altres visitans ens varen dir que l´escala ja no hi era i varem tornar enrrere.
Arribats al Coll i per allargar una mica mes la caminada anarem per el cami que pasa per el costat del cementiri i per un sender irregular tornarem al inici.
No he esplicat res de les coves , ja ho veureu vosaltres mateixos s´hi aneu.
Com podeu veure el GPS a´agafat una drecera per arribar abans. Disculpeu.

per el cami d´acces

vista de les coves des el cami d´acces

Coll de la Serra de Can Valent

agafem sender al´esquerra

acces a la primera cova

coves

cova

• xemadk Apr 20, 2019

Ruta molt recomenable per visitar les coves de can riera. Important visitar les coves del nivell superior ja que són les més boniques.

• Photo of Missing Rachel

Missing Rachel Nov 6, 2019

Es un ruta bastant facil, menys el tram de pujada, no apte per gent gran, ja que el terreny es molt irregular i s'ha de pujar quasi a 4grapes i per baixar també és complicadet. Pero val la pena.