Uploaded May 28, 2020

Recorded May 2020

2.1
4.3

near Les Peces, Catalunya (España)

Ruta molt maca, entretinguda, quasi tota per corriols, passa per llocs típics de la zona i per corriols més desconeguts, solitaris i tranquils. Amb molt bones vistes de El Vendrell, platjes i la comarca. No hi ha cap tram massa tècnic ni complicat. Els corriols que hi ha per aquí amb molta pedra i amb una petja més delicada. Penso que és una de les rutes que mes m'agradat.
Inici Nou Vendrell, Camí del Fondo Gran, Camí del dissabte, Serra de La Papiola, Puig del Lleó, Camí del Matí, Fondo del Lleó, Masia del Raurell, Corriol força maco cap a una barraca en molt estat, Masia Raurell - Puig del Raurell, Serra Pedregosa, tanca Aqualeon, Fondo del Galet i Nou Vendrell.

Total 14,800 km. 600 metres de desnivell i feta amb 4 hores 15 minuts.

Cal dir que en arribar a la Masia del Raurell a la dreta hi ha dos corriols, el primer és el que va cap El Raurell i el segon d'anada i tornada és el que va a la barraca de pedra seca en molt bon estat i a un lloc que et preguntes com és que està en aquell lloc.

Esquerra

Puig del Lleó

Inici Cami del Matí

Masia Raurell

Agafar el segon corriol a la dreta.