Moving time  one hour 38 minutes

-29 f
1.5
3.0

near Coma-ruga, Catalunya (España)

De COMA-RUGA al conjunt urbanístic del ROC DE SANT GAIETÀ, a Roda de Berà, passat per platges de Vendrell i tornant pel Camí de Ronda, per trams de GR que no s'evita la sorra... Tarragona

La localitat de Coma-ruga pertany al municipi de Vendrell.
***
El Roc de Sant Gaietà és un indret curiós de Roda de Berà, a tocar del mar, al costat de la bonica Platja de la Pellisseta, que ocupa una part de l'esperó rocallós, i on hi ha casetes estic pati andalús, cafeteries, un centre cívic, el Museu de la Ràdio de Luis del Olmo i una roca foradada per on el mar penetra. Sense oblidar una geladeria de nivell mundial: segon premi del món pels seus gelats!!!

Un lloc pintoresc molt concorregut a l'estiu.

Qui no sap pronunciar-ho... "Gaietano" o
"Roc de San Galleta" !!

***
INICI: COMA-RUGA
FINAL: RODA DE BERÀ

El Riuet de Coma-ruga. En el mateix riuet a prop de la platja hi ha unes escales i es banya la gent. Si el seguim amunt arribaríem a l'Estany.
Port de RODA DE BARÀ.
PLATJA PELLISSETA. En aquesta platja les aigües són tranquil.les i cristal.lines (si no està massificada de gent! ;). Hem vist molta alga posidònia.