Uploaded September 6, 2013

Recorded September 2013

2.4
4.7

near Setcases, Catalunya (España)

El recorregut fet ha estat el següent:
Carretera GIV-5264 de Setcases a Vallter 2000 – GR-11 – pla de la Molina – creuem el riu Ter - pla de l’Avetosa – seguim el torrent de la coma de l’Orri – jaques dels Marrans, del Cremat, del Mig i de Dalt – Coma de l’Orri – coll de la Coma de l’Orri – girem a l’esquerra pels cims de la Coma de l’Orri – les Bretes Blanques – Puig de les Borregues – jaca del Turó – collada de Pastuira – cim de Pastuira – baixem pel mig de les pastures - roc Negre - pla de les Noufonts - jaca dels Xais – passem per sota el casal de Querornabòs – seguim pel costat d’una tanca amb filferro espinós – bosc del serrat del coll del Llop - coll del Llop - la Fageda – creuem el riu Ter – Carretera GIV-5264.

• SISPEP Dec 25, 2014

L'he fet al desembre amb neu, i és preciosa. Es fa pesada la baixada a partir del pastuira

• Photo of erill

erill Dec 28, 2014

Realment és una ruta molt bonica, per l’entorn i les vistes que ofereix. Jo la vaig fer al setembre, però crec que les millors èpoques per fer-la és a la primavera i a la tardor.
    Fer-la amb neu ha de ser més complicada, però a la vegada més emocionant i satisfactòria.
    És veritat, que la baixada a partir del Pastuira,és més feixuga, això passa sempre a l’hora de tornar, doncs un ja té ganes d’arribar, perquè lo important ja s’ha fet.
    Bones caminades!

• tacatas Jul 18, 2016

La vaig fer ahir. Molt maca i molt facil de seguir. El mes dur l`ultim kilometro per carretera amb el peus xops fins els tormells de creuar el Ter. Moltes gràcies Erill

• Photo of erill

erill Jul 21, 2016

Gràcies tacatas, pel comentari i la valoració.
    Celebro que t’hagi agradat la ruta, que efectivament és molt maca i on és pot gaudir d’unes esplèndides vistes.
    Referent a la remullada per creuar el Ter, en aquesta època, aquest riu va molt ple, mentre que al setembre, hi havia poca aigua i vaig poder creuar sense complicacions.
    Salut i bones caminades!

• tacatas Jul 21, 2016

La vaig fer dissabte passat i li vaig explicar a uns amics de Vilallonga de Ter.
    M'han demanat que la faci amb ells aquest dissabte.... i tant que si!! Val la pena.