Technical difficulty   Easy

Recorded November 2016

0.6
1.2

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Se surt del darrera de la bòbila.de Can Capmany on s'arriba per la primera sortida de la rotonda que trobarem desprès de la benzinera al inici de l'autovia a Cerdanyola.
Començarem a caminar per la pista. Al arribar a la primera tanca amb rètol direcció Can Coll la deixarem per una pista a l'esquerra, dessegiida passarem per una altra altra tanca que travessarem i seguirem la pista de la dreta fins arribar al darrere d'una altra bóvila. Entrarem al bosc a la dreta per un camí ben marcat.
Seguirem pel primer corriol que trobarem a l'esquerra fins arribar a una pista que travessarem seguint avall per un camì ample fins arribar a una explanada i tnca dins la propietat de Can Costa que deixarem, prenent el camí de la dreta i sempre recte fins arribar a la propietat tancada de PUIGFEL.
Seguir les indicacons de la grabació per pujar a la pista a Can Coll que seguirem en direcció oposada per tornar a Can Capmany.