Moving time  2 hours 47 minutes

Recorded February 2018

1.9
3.7

near Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

Ruta seguida de la de chatame1: collserola norte V3 senderos can coll.
ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/collserola-norte-v3-senderos-can-coll-can-codina-torrent-s-iscle-den-fotja-turo-de-can-cerda-varian-15283342

Feta el 3 de febrer 2018

Molt recomanable, fas poca pista i molt corriol, passant per zones de vegetació increïble. Molt agradable de fer. S'ha d'estar atent al track perque hi ha molts trencants, però es segueix molt be.

Sortim de l'aparcament petit de can coll, abans d'arribar a la zona de barbacoes.
Ja comencem agafant camí que està indicat amb senyal "turó de l'ermita, portell de Valldaura". Acaba a pista que hem d'agafar cap a la dreta.
Pugem x la pista i a l'alçada de camps surt camí a la dreta, que als poc metres hem d'agafar corriol a l'esquerra que puja. Hi ha un moment que es bifurca en dos. Tant fa quin agafem, porten al mateix lloc.
Quan arribes a dalt, es veu pista abaix, cal agafar corriol que va cap a l'esquerra, inicialment paral·lel a la pista, després va baixant fins arribar a una pista.
La creuem, una mica en diagonal x agafar un corriol entre arbres, deixant un corriol a la nostra esquerra que no agafem, que ens porta cap a un camí/torrent que hem d'agafar a la dreta.
Ens haurem de tornar a desviar a la dreta i arribarem a pista que agafem a la dreta i que al creuar amb altre pista tirem amunt x passar x Can Catà i l'ermita de Sant Iscle.
Arribem a un altre trencant que agafem a l'esquerra i està marcat com Can Fermí. Aviat agafem un trencant a la dreta, a nivell de l'era de can Fermí i deixant la pista que porta al cementiri.
Seguim el camí i ens tornem a desviar a la dreta x agafar corriol que porta a la font de la llosa. Està seca.
Anem a sortir a pista que agafem a l'esquerra i de seguida ens desviem a l'esquerra, hi ha una cadena i surt una pista amunt. No hem d'agafar la pista si no un caminet que passa x uns camps i va cap el torrent de sant Iscle.
Arribem a camí que agafem a l'esquerra i de seguida agafem corriol ala dreta que va cap al Torrent de sant Iscle, que creuem i deixem a la nostra esquerra.
Anem pujant pel corriol fins la Font vella de Can Ferrer. Uns metres endavant i marcat per un gran arbre, puja corriol a la dreta que agafem fins arribar a camí 'sender dels senglars que agafem ala dreta per arribar a pista que també agafem a la dreta, marcat amb poste cap a Serra d'en Ferrer i Turó de l'Ermita.
Seguim la pista fins arribar a un altre que agafem cap a l'esquerra fins arribar a un altre pista. L'hem de creuar (no agafar cap a la dreta, nosaltres ens confonem un moment), just davant hi ha un poste que marca Turó de l'Ermita, Can Cerdà i Can Coll.
Anem baixant pel corriol i ens desviem a la dreta en 2 ocasions i després d'anar baixant trobem corriol a l'esquerra que puja i ens porta a pista que agafem a la dreta i de seguida trobem pista que agafem a la dreta malgrat cartell de “pas restringit”.
D'entrada no sabíem que fer xq cap a l'esquerra també posava can coll, però el track marca dreta i veiem que ve gent passejant amb gossos. Seguim doncs la pista a la dreta, a mitja pista hi ha porta tancada que es passa be pel cantó.
Seguim fins trobar un corriol a l'esquerra, que si no estas atent et pots saltar xq no està molt marcat i inicialment va paral·lel a la pista.
L'anem seguint fins que trobem corriol a l'esquerra que seguim fins trobar de nou corriol a l'esquerra que baixant ens deixa a la pista que agafem cap a la dreta i ens torna a l'aparcament de Can Coll.

Es molt distreta de fer xq hi ha molts trencants i s'ha d'estar atent, però es segueix be i es molt maca.

Amunt

Dreta pista

Dreta cami

Esquerra, corriol amunt

Tant es

Esquerra, corriol paral·lel a pista

creuem pista

Dreta, camí

Font de les LLoses

Pista dreta

Esquerra x cadena, no pista

Cami esquerra

Dreta, corriol. Torrent s iscle

Font vella de can ferrer

Esquerra corriol

Cami dreta. Corriol senglar

Esquerra

creuem pista

Corriol, marcat senyal can coll