Technical difficulty   Easy

Recorded November 2016

1.0
1.9

near Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

Durada: Unes dues hores.
La sortida es a Cerdanyola al final del Passeig d'Horta a tocar amb la Riera de Sant Cugat.
Pujem per la carretera que porta a Can Catà, deixant a la nostra dreta primer Can Canaletes i mes amunt el trencant de Can Codina, seguim fins l'indicador a L'Acueducte que trobarem a la nostra esquerra.
El prenem de baixada fins la corba, llevors deixerem aquesta pista i ens ficarem al bosc per un camí a la dreta.
El seguirem fins arribar a una carretera que per la nostra esquerra anhiriem al Cementiri de Collcerola.
Per la pista anhirem a la dreta i desseguida tambè girarem a la dreta retrocedint fins trobar a uns 50 m i per l'esquerra un corriol que endinsan-nos per ell ja ens portarà a la vall per on arribarem primer a la Font Vella i després a la Font Nova.
La llegenda parla de que molt antigament a la cova de la Font Nova, de manera molt accidental se hi habìen vist uns sers extranys anomenats "Bausilis" que s'alimentaven d'animals petits.
Pista a la dreta i a la dreta