Uploaded February 20, 2019

Recorded February 2019

2.0
4.0

near Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Can Coll, Can Cerdà, Can Lloses, Can Fermí i Can Catà.
Comencem la Ruta en un aparcament situat al costat de l'àrea Lleure de Can Coll en la carretera BV-1415 de Cerdanyola a Horta (Barcelona), ja que l'aparcament de Can Coll estava encara tancat.
Horari d'Estiu de 9 a 20 h. i d'Hivern de 9 a 18 hores
Travessem la Riera pel pont i agafem el GR-172 que el deixarem per seguir la pista per anar a veure la Font de Can Cerdà .
Continuem la Ruta passant per la Font de Can Güell o dels Caçadors ven indicada. La propera Font que hem intentat veure ha sigut la de la Tortora pero no l'hem vist, deu d'estar tapada pels matorrals i la del Rossinyol que quedava una mica lluny de la nostra Ruta.
Després d'esmorzar hem sortit a pista per passar pel costat la Masia de Can Lloses, Can Fermí, L'Ermita de Sant Iscle de les Feixes i Rectoria i per últim la Masia de Can Catà.
A l'estar tancada la porta de ferro de la Reserva de Can Catà hem continuat la pista hi hem agafat un corriol pel qual hem pogut anar a veure la Font Nova i Font Vella de Can Catà.
Continuem la Ruta per senders i corriols per anar a buscar el GR-172 que passa pel costat de l'Àrea Lleure de Can Coll, pel Pou de Can Coll on està la resclosa de la Riera de Can Coll i a poca distància es troba l'Aparcament punt d'inici de la Ruta on l'acabarem.

Ruta molt agradable pels senders i corriols, si bé cal anar amb precaució amb alguns arbres caiguts als senders.
Es recomanable no efectuar-la després de dies de pluja.
La Finca de Can Catà , la va fer el Sr, CATÀ sobre els anys 1765, que la va vendre a la besàvia del actual propietari que la va comprar l'any 1850 quan va tornar de CUBA amb les tres filles, actualment quasi tot és bosc, abans tot eren vinyes fins que la fil·loxera heu va destruir.
Al costat de la Masia dintre de la Finca es troba l'Ermita de Sant Iscle de les Feixes amb una Rectoria.
D'escata al voltant de la Font Nova el Nevero, el Anfiteatre elevat semicircular i una allargada taula i bancs de pedra.