Uploaded December 5, 2018

Recorded December 2018

1.6
3.1

near Cerdanyola del Vallès, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Cerdanyola del Vallès, Sant Cugat del Vallès i Can Coll.
Comencem la Ruta en un aparcament situat al costat del Àrea Lleure de Can Coll en la carretera BV-1415 de Cerdanyola a Horta (Barcelona), ja que l'aparcament de Can Coll estava encara tancat.
Horari d'Estiu de 9 a 20 h. i d'Hivern de 9 a 18 hores
Travessem la Riera pel pont i agafem el GR-172 que el seguirem fins a la carretera, abans hem tingut que travessar la Riera de Can Coll per les pedres (si porta molta aigua no és possible travessar sense mullar-se els peus).
Continuem la Ruta passant pel Turó de Torreferrera (on és troba un dipòsit gran d'aigua), pel costat de la Masia de Can Codonyers, el Patronat Flor de Maig i després de passar per diverses pistes i senders arribem al Pantà i Masia de Can Coll (Centre d'Educació Ambiental).
Deixem la Masia i agafem una drecera que ens porta a la pista que acaba davant del Restaurant i Aparcament de l'Àrea de Can Coll, on aprofitem per fer un cafè i continuar la nostra Ruta passant pel Pou de Can Coll i arribar al punt d'inici de la Ruta.
Ruta molt agradable pels senders i corriols, si bé cal anar amb precaució amb alguns arbres caiguts al sender i de l'estat que es troben en alguns llocs al haver de caminar per sobre del fang relliscos.
Es recomanable no efectuar-la després de dies de pluja.

Inici - Aparcament

Pal Informatiu Ocells

Pantà de Can Coll

Can Coll

Entrada (el Acces es per la Carretera)