2.3
4.7

near El Brull, Catalunya (España)

Sortida de Collformic Sant Cristòfol de la Castanya El Cafè Corral d’en Parera el 2_12_2014
Sortida del pàrquing de Collformic passant per davant del restaurant i baixant cap la masia de la Cortada, casa de Les Mirones, Font de la Castanya, i Sant Cristòfol de la Castanya, on visitem la entrada el Cementiri i la ermita, tornem ha desfer camí per baixar cap El Boscàs, uns metres mes endavant trobarem la font del Boscàs, seguint el camí ens trobàrem les marques del GR5 que seguirem fins El Cafè, posada mixt enderrocada, on hi ha el camí que torna cap Collformic, com anem bé de temps, aprofitem per baixar cap el Corral d’en Parera, on fem una parada tècnica i gaudim de les vistes des de Montserrat fins el Pirineu. Agafarem un sender que surt davant de la casa, i volta fins trobar la pista principal que ens torna a Collformic.
Un total de 15 Km. i 660 metres de desnivell, hem tardat 6 hores incloïen una parada per esmorzar i un altre per fer un cafè al corral d’en Parera.

• Photo of barretons

barretons Mar 14, 2017

Bona ruta. Feta el 12/03/2015 i repetida el 13/03/2017.
    La part de El Corral d'en Perera, el Pla de Cambrodon i La Caseta me l'he saltada, però. Des de El Cafè he tirat directe cap a Collformic.
    Llavors surten uns 13 km i unes 4 hores, aturades incloses.
    A la pujada de El Boscàs a El Cafè pel GR-5 cal estar atent. Està força senyalitzat (piques "oficials" i fites de pedra) però si hi ha fullaraca, punts dubtosos.
    https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8373153 sembla la mateixa ruta. Fins i tot té la mateixa data.