Uploaded December 2, 2014

2.5
4.9

Viewed 2093 times, downloaded 65 times

near El Brull, Catalunya (España)

Còmode caminada que hem fet pels voltants del pla de la Calma, buscant amplis camins, per no mullar-nos, ja que les fortes pluges dels últims dies, han deixat amarada tota la muntanya, com hem pogut constatar, pels nombrosos rierols i petits torrentets que ens hem trobat durant tota la marxa.

Sortint des de Collformic, hem anat baixant per l’ample camí, cap a l’ermita romànica de Sant Cristòfol de la Castanya, des d’on hem anat a pujar per les costes del Boscàs, cap al pla de la Calma, a l’altura de la derruïda casa del Cafè.

En aquest lloc, i per allargar una mica la caminada, hem anat a fer una volta pel corral d’en Perera, el pla de Cambrodon i la zona de la caseta de la Neu, des d’on hem seguit el camí del pla de la calma, cap a Collformic.
Parking

Pla de la Calma

• Photo of barretons

barretons Mar 14, 2017

Bona ruta. Feta el 12/03/2015 i repetida el 13/03/2017.
    La part de El Corral d'en Perera, el Pla de Cambrodon i La Caseta me l'he saltada, però. Des de El Cafè he tirat directe cap a Collformic.
    Llavors surten uns 13 km i unes 4 hores, aturades incloses.
    A la pujada de El Boscàs a El Cafè pel GR-5 cal estar atent. Està força senyalitzat (piques "oficials" i fites de pedra) però si hi ha fullaraca, punts dubtosos.
    https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8372875 sembla la mateixa ruta. Fins i tot té la mateixa data.

• Photo of erill

erill Mar 18, 2017

Gràcies barretons pel comentari i valoració.
    No t'estranyi que la ruta sembli la mateixa, que la d'en "nouxe", ja que som companys de caminada i tots dos pengem les rutes.