Uploaded October 7, 2018

Recorded October 2018

2.1
4.2

near El Brull, Catalunya (España)

Còmode i planera caminada amb sortida des de Collformic, on hem agafat el camí del pla de la Calma que surt al costat del restaurant i que hem seguit, passant pel pla de l’Ase Mort i el corral de Puigventós, fins al pla del Cafè, on hem girat a la dreta per baixar cap a l’enrunat corral d’en Perera.

Davant d’aquest corral, surt un camí que es va estrenyent mentre passa per la font del Corral i que arriba fins a una antiga pedrera situada al pla de Cambrodon, on continuem la ruta baixant per una vella pista que enllaça amb el camí del Clot, fins arribar a l’ermita de Sant Cebrià de la Mora.

Desprès de reposar una mica i contemplar l’ermita, reprenem la marxa seguint un corriol fresat que surt del darrera de l’ermita i que passant pel mig de les antigues feixes de la Caseta, enllaça darrera aquesta casa amb el camí del Clot, que ens permet arribar còmodament fins al pla del Bassau, on enllacem amb al camí del Pla de la Calma, que seguim, ara en direcció a l’esquerra i ens permet retornat còmodament al punt de sortida.

Es de ressaltar que durant tota la caminada hem pogut gaudir de molt bones vistes, a llevant, sobre el massís del Montseny, amb els cims de Matagalls, Turó de l’Home i les Agudes, mentre que a ponent, els cingles de Bertí amb Puiggraciós i la Trona, Sant Sadurní de Gallifa, Sant Llorenç del Munt amb els cims de la Mola i el Montcau i darrera de tots ells, el massís de Montserrat.
Parking

El Cafè

Corral d'en Perera

Font del Corral

Cantera de pedra de Tagamanent abandonada