Uploaded January 25, 2015

Recorded January 2015

2.1
4.2

near Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

(25-01-2015) Sortim del coll de Bordoriol, per la pista que surt al costat de la caseta d'informació, indicat Coll Pregon SL C-82.

De seguida trobem la font dels Pastors, una mica més endavant deixem la pista, per anar i tornar fins a la propera font de l'Atlàntida, continuem per la pista, passem pel corral d'en Vila i arribem al coll de Joan, on hi ha un Oratori.

Aqui podem escollir anar fins coll Pregon, per la pista de l'esquerra seguint el SL, o per la de la dreta que és la que hem escollit nosaltres, per la font dels Llops i dels Mosquits.

En arribar a la font dels Llops, després de la cadena hi ha la pista de la dreta per anar a Matagalls per la font Rupitosa i el coll de Ordials (ruta més llarga i solitària) nosaltres seguim la de l'esquerra, pista que deixem mes amunt per agafar un sender cap a la esquerra (hi ha un rètol Matagalls) i quan aquest sender arriba a una pista, la seguim per anar i tornar fins a la font dels Mosquits.

Continuem pel sender i arribem a coll Pregon, on enllacem amb el GR 5.2 que seguim fins Matagalls, pujant pel collet de l'Home Mort i tornem aqui pel mateix camí, des d'on aprofitem per anar fins a la font de coll Pregon i tornar.

De coll Pregon baixem pel GR fins al coll de Sant Marçal i des d'aquí carretera (3,5 km) fins al coll de Bordoriol, passant per les fonts dels Brucs Bords i dels Minyons ambdues al costat de la carretera.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep.