Uploaded July 12, 2014

51 f
3.7
7.4

near Asadelos, Galicia (España)

Esta ruta circular facémola para visitar os petróglifos do Alto do Pilotiño,e os da Folla Vella, no monte de Asados, onde atopamos a estación rupestre das Barras, as mámoas rianxeiras de Os Campiños, unha volta polo porto de Rianxo e por último o percorrido polo sendeiro do río Te, na parroquia de Taragoña.
Para facela baseámonos na que fixo e descargou en Wikiloc, no mes de xaneiro “otxopasaje” .
Iniciámola no lugar de Marquesa, a beira da igrexa parroquial de Sta. María de Asados. Subida ata chegar os petróglifos e as mámoas. Baixamos ata Rianxo, xantamos e a continuación facemos a ruta do sendeiro do río Te que nos leva o inicio de esta bonita ruta.

Ten pouco asfalto. Un bonito paseo polo porto de Rianxo e pola praia da Torre, por pasarelas de madeira.
Para chegar os petróglifos e as mámoas soamente existe unha sinal no inicio da ruta que nos indica o camiño. Non hai ningunha mais. Despois para atopalos temos que levar GPS coas indicacións do lugar onde se atopan, posto que se encontran algo afastadas do camiño por onde pasamos. Encóntranse bastante limpos de maleza, polo que se poden ver bastante ben, aínda que como non os sigan limpando, encontrarémonos que dentro de pouco non estarán visibles como fai pouco.
Por último, o percorrido pola marxe dereita do río Te, é unha marabilla. Está totalmente transitable.
Ruins

Sacred architecture

Igrexa parroquial de Santa María de Asados

Tree

Miúdo eucalipto debeu de ser

Ruins

Muíño en ruínas

Mountain pass

Mámoa Os Campiños

River

Panel senda natural do río Te