Uploaded February 3, 2016

Recorded February 2016

2.6
5.3

near El Pla de Manlleu, Catalunya (España)

Ruta molt bonica que comença i acaba al Pla de Manlleu. Hem passat per l'ermita de Sant Miquel, Aiguaviva on hem vis el Freixe d'Aiguaviva. Varem passar per devant de la masia de Vallflor seguint un itinerari qe no tê cap mena de dificultat. Una mica més enllà ( 1 km. Més o menys) ja comença la forta pujada que ens portarà al cim del Puig de la Talaia. La pendent es forta i la pujada es fa faixuga. Les vistes son una passada a tot el tram de pujada. Un es pensa que està pujant un pic pirenaic i en canvi nomès en puja un de 860 mts. però les sensacions visuals et porten a altres indrets que un no imagina al Penedés.
Els corriols que ens acosten a l'espectacular Creu del Montmell no tenen cap dificultat especial. Des de la Creu les vistes son magnífiques, especialment les de les restes del Castell del Montmell. La baixada cap a l'Ermita de Sant Miquel té una certa dificultat, amb forta pendent i tres o quatre desgrimpades senzilles. Tambè aqui les vistes son precioses. El tram que va per l'alzinar de Torrossolla també es força bonic. La resta del trajecte fins arribar de nou al Pla de Manlleu ja no tè res d'especial

En resum, ruta amb trams espectaculars, amb desnivells curts però considerables i amb algún corriol que presenta alguna dificultat tècnica. Jo l'he disfrutat força
El cami ja es torna mes facil