2.3
4.7

near Sant Esteve d'en Bas, Catalunya (España)

Excursió interessant que transcorre molt per carenes amb nombroses balconades que ens permeten contemplar des de l'altitud per la banda Nord, la Plana d'Olot, alguns dels seus volcans, la fageda d'en Jordà, el Canigó, Comanegra, Bassegoda i per la banda Sud la Vall d'en Bas amb el Puigsacalm com elements més destacats. Travesarem boscos molt macos i nets d'aulines (alzines) i faigs i la cova de la Roca del Lladre per la que caldrà portar un frontal.
Veurem la Torre de Murrià que diuen que era una torre de guaita datada a l'època romana, el Puig Rodon i el Serrat de la Roca del Lladre
Els camins són clars i en part estan senyalitzats, seguint el track no tindreu cap dificultat a l'hora d'escollir bé cada un d'ells. No tenen cap dificultat tècnica.
Aquesta excursió segueix la ruta 5 "Puig rodó-Rocalladre" del llibret Excursions des de la vall d'en Bas d'en Ramon Freixas i Plana

Sant Esteve d'en Bas

MIRADOR AULINES

Puig Rodó

PUIG RODO

Cruïlla de camins i desviament a la tornada

Font

CARRETERA

• Photo of Manel_49

Manel_49 Sep 8, 2019

Vam fer aquesta ruta i ens va agradar molt. Subscric tots els comentaris que hi fas. Salut i Cames!!!!

• Photo of Josep Vila 1947

Josep Vila 1947 Sep 8, 2019

Moltes gràcies Manel_49. Celebro que us hagi agradat.