Uploaded August 19, 2017

Recorded August 2017

1.4
2.7

near Agell, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
És una sortida amb els següents atractius:

• Camí de Cabrera de Mar a Argentona pel bosc.

• Fonts d'Argentona

• Camí d'Argentona al Castell de Burriac pel bosc.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Sortim del cementiri de Cabrera de Mar. Anem cap a Agell. Passem per darrere de l'Alberg Ametller i tot seguint el track agafem diferents desviaments. Hi ha molts camins. És bo anar amb GPS perquè hi ha moltes alternatives i es fàcil agafar un camí per un altre.

• Arribem a la Font Picant. Hi ha d'anar en compta, per anar a la font del Mig. L'accés no és per la riera sinó per un carrer. Tornem al camí que indica pujada al castell de Burriac, seguim el track i agafem el camí que surt a l'esquerra del carrer de la Soleia per anar a la font d'en Miliu i d'aquí a la Font de la Puput que no raja.

• Sortint de la font, baixem al carrer de la Soleia i anem a buscar l'entrada del Park. Passem la font del Camí i més endavant trobem indicacions de la font de les Sureres. Seguint el camí passem per la font de l'Esquirol, font del Grup i l font del Ferro. Les dos primeres no ragen

• D'aquí pel mig del bosc i anant en compta de no equivocar-nos de camí, arribem al obelisc del Castell de Burriac.

• Seguim cap al coll de Codera, d'aquí al dipòsit verd, al Turó d'en Punsola i baixem de nou al cementiri de Cabrera d'on hem sortit.

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

INFORMACIÓ PUNTS SINGULAR (WAYPOINTS)

Altures, desnivells acumulats i temps

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 53. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta

Sortida

Arribada

• Photo of EMILI ORSO

EMILI ORSO Aug 30, 2017

Index cartogràfic, les alçades, desnivells, metres recorreguts, no et manca res.Ja estàs entrenant-te, per la pròxima que farem al setembre¡¡¡

• Photo of Manel_49

Manel_49 Aug 31, 2017

Per soposat, sempre s'aprenen nous detalls. Aquesta sortida passa per espais que hi ha tants camins fresats que és molt bo aner amb GPS per no agafar-ne un d'equivocat. Salut i Cames!

• Photo of mpm.manel

mpm.manel Feb 10, 2020

Bonito entorno el de las fuentes de Argentona, nosotros la alargamos con la subida al castillo de Burriac.

• Photo of Manel_49

Manel_49 Feb 10, 2020

Gracias por tu valoración y comentarios. És una matinal variada. La vista desde el Castillo muy buena. Nosotros no lo hicimos por conocido y por falta de tiempo. Salut i Cames!!!!