Uploaded July 20, 2017

Recorded July 2017

1.3
2.6

near Platja d'Aro, Catalunya (España)

CBW_Ruta 17_Platja d'Aro - Sant Feliu de Guíxols
CAT
Iniciem la ruta al passeig marítim de Platja d'Aro, pugem per la llera equerra del Ridaura, club nàutic, punta Prima i la platja Sa Conca, cala de Vaques, la plaça Mirador, cala Pedrosa, cala del Barco, platja de s'Agaró, cala Maset, cala Ametller, club nàutic i acabem al passeig Juli Garreta de Sant Feliu de Guíxols.
ESP
Iniciamos la ruta en el paseo marítimo de Platja d'Aro, cauce izquierdo del rio Ridaura, club náutico, Punta Prima, playa de Sa Conca, cala de Vaques, plaza Mirador, cala Pedrosa, cala del Barco, playa de s'Agaró, cala Maset, cala Ametller, club náutic y finalizamos en el paseo Juli Garreta de Sant Feliu de Guíxols.
ENG
Seafront of Platja d'Aro, left riverbank of the Ridaura River, marina, Punta Prima, Sa Conca beach, cove of Vaques, Mirador square, Pedrosa cove, del Barco cove, s'Agaró beach, Maset cove, Ametller cove, marina and Juli Garreta promenade in Sant Feliu de Guíxols.
FR
Front de mer de Platja d'Aro, rive gauche de la rivière Ridaura, port de plaisance, Punta Prima, plage de Sa Conca, crique de Vaques, place Mirador, crique Pedrosa, crique de Barco, plage s'Agaró, crique Maset, crique Ametller, port de plaisance et Promenade Juli Garreta à Sant Feliu de Guíxols.