Uploaded June 29, 2016

Recorded June 2016

This is a group of trails :

1.3
2.5

near Castellolí, Catalunya (España)

Avui hem fet la Ruta per Castellolí.
Com es pot veure aquesta Ruta està dividida en dos tracks i el total del recorregut i del temps no es el que indica, el real és 12,53 Km i 4:28 hores
Hem arribat a Castellolí per la A-2 sortida numero 563 la primera que hi ha després de passar el túnel del Bruc, i comencem la Ruta en l'aparcament de cotxes que hi ha en el carrer ronda de la Font (davant de la Zona Esportiva) on hem deixat el cotxe aparcat.
Agafem el camí del cementeri que passa per l'església vella de Sant Vicenç que està al costat del cementiri, continuem la ruta per anar a buscar l'esplanada que hi ha a sota del Castell al qual pujarem per les escales que hi ha a l'esquerra, una vegada a dalt podem veure les bones vistes com Montserrat , el Parc eòlic, i els pobles dels voltants, (aprofitem per esmorzar en el Castell) baixem desfem el camí fins a l'esplanada i continuem la ruta passant per la Masia i Torre de Cal Muset, la Font del Ferro, la Masia de Can Soteres i i la Balma de Can Soteres, que es troba en una corba i sota el camí a la que baixarem per un curt corriol que hi ha a la dreta del camí.
Després de veure la preciosa Balma continuem el camí per anar a veure les Coves de Cal Llucià que trobarem a l'esquerra del camí amb un pal informatiu ben indicat que ens diu que hem d'agafar el corriol que hi ha a l'esquerra.
Es tracta d'una cova amb una serie de coves o galeries, de grans dimensions i alguna roca sembla el rostre de alguna cara humana. Després de veure les coves continuem el camí passant per la Gossera , el costat de la Riera i en un tres i no res arribem al punt d'inici i fi de la Ruta.
Ruta fàcil i que ens porta per corriols envoltats de pins.